Detaljer
Historien om hvordan en ny type iværksættere skabte en vækstvirksomhed på 100 dage.
- En vurdering af virksomhedens bæredygtighed.
Og hvordan salget af virksomheden blev planlagt og gennemført efter tre år.
LARS LUDVIGSEN, forfatter, foredragsholder og kommunikationsrådgiver. Bosat i København og uddannet cand.mag. i dansk, engelsk og sprogrådgivning. Tidligere har han været ansat som nordisk kommunikationschef. I 2009 udgav han sammen med Karin Laljani debatbogen Bæredygtig Kommunikation, der handler om nye principper for virksomhedskommunikation.
Anmeldelse
"Bogen præsenterer alle de kompetencer, der er nødvendige for at skabe succesen."
Jytte Bræmer, Lektørudtalelse DBC
- En vurdering af virksomhedens bæredygtighed.
Og hvordan salget af virksomheden blev planlagt og gennemført efter tre år.
LARS LUDVIGSEN, forfatter, foredragsholder og kommunikationsrådgiver. Bosat i København og uddannet cand.mag. i dansk, engelsk og sprogrådgivning. Tidligere har han været ansat som nordisk kommunikationschef. I 2009 udgav han sammen med Karin Laljani debatbogen Bæredygtig Kommunikation, der handler om nye principper for virksomhedskommunikation.
Anmeldelse
"Bogen præsenterer alle de kompetencer, der er nødvendige for at skabe succesen."
Jytte Bræmer, Lektørudtalelse DBC
Forfatter | Lars Ludvigsen |
---|---|
Udgivelsesdato | Nej |
På lager fra | Nej |